موضوعات وبسایت : تبلیغ
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

تبلیغات اینترنتی رایگان در گوگل

تبلیغات اینترنتی رایگان در گوگل

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 01 بهمن 1399 ساعت 00:28

آیا میتوان در گوگل به صورت رایگان آگهی درج کرد ! 

مطابق قوانین گوگل ادز امکان درج تبلیغات در صفحه اول گوگل به صورت رایگان وجود ندارد و میبایستی جهت درج تبلیغات در گوگل از طریق گوگل ادوردز یا نمایندگان گوگل ادوردز اقدام به ثبت درخواست خود نمایید.

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

Google_ads.jpg

جهت برسی قیمت درج اگهی خود در گوگل لطفا کلیک کرده و به سادگی آگهی خود را در گوگل درج کنید. یا با تلفن 66979039 تماس بگیرید.

تبلیغات گوگل ادز(قبلاً گوگل ادوردز)یک بستر تبلیغاتی آنلاین است که توسط گوگل ساخته شده است ، و در آنجا تبلیغ کنندگان برای نمایش تبلیغات مختصر ، ارائه خدمات ، لیست محصولات ، محتوای ویدیو و تولید نصب برنامه های تلفن همراه در گوگل هزینه پرداخت می کنند.

این تبلیغات می تواند هم در نتایج موتورهای جستجو مانند جستجوی گوگل (شبکه جستجوی گوگل) و هم در وب سایت های غیر جستجو ، برنامه های تلفن همراه و فیلم ها (شبکه نمایش گوگل) قرار دهد

توضیحات بیشتر در خصوص گوگل ادز :

تبلیغات گوگل ادز چیست؟

چگونه می توان از آن استفاده نمود؟ گوگل ادز معمولا پلتفرم آنلاین تبلیغاتی است که مالک اصلی آن وب سایت جهانی گوگل است.

فروش خود را چند برابر کنید !

مشتری عزیز هدف ما افزایش فروش و درآمد از طریق تبلیغات گوگل میباشد ، با کمترین هزینه و بیشترین بازخورد .برای کسب اطلاعات تکمیلی با شماره زیر تماس بگیرید .

تبلیغات گوگل ادز تماس : 02166979039

به عبارتی مدیریت و سرپرستی آن را برعهده دارد.

در واقع این پلتفرم یک کانال پر استفاده و وسیع آنلاین در تمام دنیا است که همواره میلیون ها بیزنس به شکل آنلاین کار تبلیغات خویش را به وسیله تبلیغات گوگل ادز انجام می دهند. به این طریق کاربران جدیدی برای خود پیدا نموده و با این روش سبب توسعه و پیشرفت بیزینس خود می شوند.

نمایش تبلیغات گوگل در زیر مجموعه های گوگل

داعیانی که گوگل ادز را بر می گزینند می توانند عضوهایی را در دو کانال اصلی نظیر شبکه جستجو و کانال نمایش مورد هدف قرار دهند.

در کانال جستجو داعیان بر روی کلمات کلیدی که به حرفه آنها مرتبط است نوعی پیش فروشی انجام می دهند و این فرصت را دارند که تبلیغات خویش را به عضوهایی که آن کلمات را در این شبکه همانند قسمتی از کوئری جستجو وارد می نمایند نشان دهند.

کانال نمایش به تبلیغ کنندگان توصیه می کنند که تبلیغات خود را در فرمی نظیر بنر بر روی وب سایت هایی بگذارند که قسمتی از کانال نمایش است.

کانال نمایش گوگل به حدود 90٪ از اعضای این کانال در کل دنیا دسترسی دارد که این در حقیقت قریب به اکثریت بسیاری از مخاطبین را در بر دارد.
با آنکه هم پویش های تبلیغاتی نمایشی هم جستجو به وسیله تبلیغات گوگل ادز سرپرستی می شود ولی واژه ادز همواره برای کانال جستجو به کار برده می شود. بازاریان دیجیتال همواره از کانال نمایش به اسم خود یاد می کنند.

یام رسانی از طریق این پلتفرم

پیام رسانی از طریق این پلتفرم در مسیر های متنوعی توزیع می شود از جمله گوگل، بلاگر، یوتیوب و خیلی وب سایت های دیگر که به کانال نمایشی گوگل معروف هستند.

اگر شخص به گوگل دسترسی گسترده ای داشته باشد این امکان وجود دارد که تبلیغات گوگل را مشاهده نماید و در این صورت می تواند مشتری های توانایی را به دست بیاورند.

این دستور کار به شخص آموزش می دهد که برای آغاز تبلیغات گوگل ادز به چه مواردی احتیاج پیدا می کنید. ما کلیه خصوصیاتی که به این پلت فرم مرتبط است را مورد وارسی قرار می دهیم و به شما یاد خواهیم داد که به چه روشی در پویش های پولی خود به مطلوب ترین برآیند دست یابید.

به هدف جواب به پرسشی که در بالا ذکر شد معمولا چندین اعداد و ارقام که به دست ما رسیده را مورد وارسی قرار می دهیم.

هزینه آگهی گوگل

تبلیغات گوگل ادز شامل قیمت کلیک 8٪ است. آگهی نمایشی ماهانه ۱۸۰ میلیون اثر را کسب می نماید. آگهی پولی در این پلتفرم برای اعضایی که آماده خرید هستند همواره ۶۵٪ کلیک را مدنظر قرار داده اند.

حدود ۴۳٪ از افراد در آگهی های یوتیوب آنچه را که مشاهده می کنند خریداری می نمایند. در این صورت می توان به این امر اعتراف نمود که گوگل ادز بسیار کاربردی است.

چرا به کارگیری تبلیغات گوگل ادوردز توصیه می شود؟

آیا استفاده از تبلیغات گوگل ادوردز کاربردی است؟ گوگل معمولا یک موتور سرچ کاربردی به حساب می آید که حدود ۳/۵ میلیارد درخواست را روزانه به دست می آورد.

بهتر است بدانید که این پلتفرم تقریبا 2 دهه است که به این کار مشغول است و در زمینه تبلیغات پولی یک سرآمد به شمار می آید.

گوگل ماخذی است که به وسیله اشخاص در کل دنیا به کار برده می شود تا بتوانند پرسش هایی که با تلفیقی از تبلیغات پولی و برآیند خالص جواب داده شده اند بپرسند.

برحسب گزارشی از گوگل، داعیان برای هر دلاری که در گوگل صرف می کنند حدود ۸ دلار دریافت می کنند. در این صورت برهان هایی موجود می باشد که نشان می دهد تبلیغات در این پلتفرم به سود شما است.

آیا به برهان های بسیاری احتیاج دارید؟

رقبای شما گوگل ادز را به کار می برند. خیلی از شرکت ها از تبلیغات گوگل ادز استفاده نموده و توانسته اند بدین طریق بیزینس خود را توسعه دهند.

بدین مفهوم که اگر شما برای یک واژه سرچی به شکل ارگانیک رنک بگیرید یافته های شما در بخش پایین یافته های رقبای شما قرار می گیرد.
اگر کسی می خواهد از آگهی PPC برای ترویج کالا یا خدمات خود استفاده نماید این پلتفرم بایستی قسمتی از راهبرد پولی شما باشد در غیر این صورت هیچ روشی وجود ندارد.

آشنایی با اصطلاحات مهم تبلیغات گوگل ادز

در این مبحث قصد داریم در خصوص واژه های مهم تبلیغات گوگل ادز اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم.
•امتیاز کیفی
این واژه مرسوم به شما یاری می رساند که پلتفرم خویش را راه اندازی، مدیریت و بهبود بخشید.
•اد نک
اد نک هر شخص مشخص نمودن موقعیت تبلیغاتی هر شخص است. هر چه میزان آن زیادتر رنک نیز مطلوب تر خواهد بود و اشخاص بیشتری آگهی های شما را می بینند و امکان کلیک اعضا بر روی آگهی شما افزایش می یابد.

مناقصه

گوگل ادز مطابق یک سامانه پیشنهاد و مناقصه است که در آن شخص می تواند یک مبلغ پیشنهادی را بر روی تبلیغات خود انتخاب نماید. هر چقدر میزان پیشنهاد شخص بیشتر باشد موقعیت او نیز مطلوب تر خواهد بود. برای مناقصه معمولا 3 گزینه شامل CPM, CPC, CPA پیش رو داریم.

CPC یا هزینه در مقابل هر کلیک به میزانی است که شخص برای کلیک بر روی آگهی های خود می پردازد. CPM زمانی هزینه آن را می پردازید که آگهی شما به هزار نفر ارائه شده باشد. CPE به ازای هر تعاملی که میان دو طرف صورت می گیرد بایستی هزینه ای پرداخت نمود.

•نوع کمپین
از دیگر واژه های مهم تبلیغات گوگل ادز می توان به این مورد اشاره نمود. قبل از راه اندازی یک پویش پولی در گوگل ادز بایستی یکی از 3 گونه پویش ها نظیر جستجو، ویدیو و نمایشی را تعیین نمود.
•نرخ کلیک (CTR)
این عبارت به تعداد کلیک هایی که از سوی افرادی که تبلیغات شما را مشاهده نموده اند بستگی دارد. هرچه نرخ کلیک بالا تر باشد یعنی سطح کیفی آگهی های شما نیز بالاتر است. 

با اهداف جستجو هماهنگ بوده و کلمات کلیدی مربوطه را مورد هدف قرار می دهد.
•نرخ تبدیل (CVR)
هرچه میزان نرخ تبدیل بیشتر باشد صفحه فرود شما موید پیشینه کاربری یکسانی است که با یک مرتبه تبلیغات نیز سازگار است.
•کانال نمایشی
این گونه تبلیغات گوگل ادز هم می تواند تصویری هم به صورت متنی باشد و همراه با مضمونی وابسته به کلمات کلیدی ارائه داده شوند. شناخته ترین تبلیغات نمایشی پویش های آپ و گوگل شاپینگ می باشند.

امتیاز کیفی

از دیگر واژه های مهم تبلیغات گوگل ادز می توان به امتیاز کیفی اشاره نمود. این عبارت مقدار سطح کیفی تبلیغات شما را با CTR, وابستگی کلمات کلیدی شما، سطح کیفی صفحه فرود شما و کارکرد پیشینه شما در SERP ارزشیابی می کند.

امتیاز کیفی یک عامل مشخص کننده در اد رنک شما می باشد.
•افزونه ها
این عبارت به شما فرصت کامل نمودن تبلیغات را با معلومات بیشتری را حتی بدون پرداخت هزینه اضافی به شما می دهد.

این افزونه ها به 5 گروه طبقه بندی می شوند: سایت لینک، مکان، تماس، آپ و یا پیشنهاد.
•کلمات کلیدی
کلمات کلیدی واژه یا کلماتی هستند که هم سطح با چیزی است که شخص سرچ کننده می خواهد و کوئری آن ها را اجابت می نماید.

تبلیغات در گوگل به منبع اصلی درآمد Alphabet Inc تبدیل شده و در سال 2019 مبلغ 134.8 میلیارد دلار در کل درآمد Alphabet Inc کمک کرده است.

گوگل ادز خدمات را تحت مدل قیمت گذاری برای هر کلیک (PPC) ارائه می دهد. اگرچه می توان از یک استراتژی مناقصه پیشرفته برای دستیابی به صورت خودکار از پیش تعیین شده برای هر هزینه (CPA) استفاده کرد ، اما این نباید با یک مدل قیمت گذاری CPA واقعی اشتباه گرفته شود.

فروش و پشتیبانی از بخش تبلیغات گوگل در ایالات متحده در Mountain View در کالیفرنیا مستقر است و دفاتر اصلی ثانویه در حیدرآباد ، دوبلین ، سنگاپور ، آن آربر و شهر نیویورک است.

مهندسی گوگل ادوردز در گوگلplex مستقر است و دفاتر اصلی ثانویه در لس آنجلس و نیویورک است.

اما برای درج اگهی خود به صورت رایگان در سایت های اگهی میتوانید از طریق سایت های زیر اقدام کنید .

برترین سایت های درج آگهی رایگان در ایران

divar.ir
sheypoor.com
niazerooz.com
istgah.com
iran-tejarat.com
eforosh.com
www.soodiran.com
shetabe.ir
newagahi.ir
www.istnegah.com
www.agahichi.com
darjeagahi.com
agahititr.ir
saniaz.com
www.shahr24.com
digiagahi.com
persianagahi.com
www.locopoc.com
roztabligh.com
niazdon.com
www.agahi747.com
www.garmizanam.com
www.takro.net
www.aftabir.com/advertising
www.novintabligh.com
agahicenter.com
www.niyazmandyha.com
otab.ir
idoo.ir
agahi24.com
niazerooz.com
f77.ir/
tablighkar.com

این که آیا تجارت شما هنوز جدید است یا تثبیت شده ، بزرگ یا کوچک است ، باید در مورد آن به مردم بگویید ، و این یعنی تبلیغات.

 ایده های تبلیغاتی رایگان زیادی وجود دارد که برای مشاغل با ابعاد مختلف کار می کند. فقط به مارک هایی مانند Rolls-Royce ، Kiehls یا Huy Fong Foods (سازندگان Sriracha) نگاه کنید – همه مارک هایی که تبلیغات پولی را رنج نمی دهند.

درعوض ، آنها برای افزایش آگاهی از برند ، از تاکتیک های رایگان مانند رسانه های اجتماعی و کمپین های دهان به دهان استفاده می کنند و شما نیز می توانید.

سایتهای تبلیغاتی طبقه بندی شده رایگان به شما امکان می دهد نه تنها فراتر از تلاشهای بازاریابی مستقیم خود بفروشید بلکه ترافیک خود را به وب سایت شرکت خود و به محل کسب و کار فیزیکی خود بازگردانید.

به علاوه ، سایت های تبلیغاتی مدرن دارایی بزرگی برای صاحبان مشاغل با نیازهای مختلف است که شما را قادر می سازد:

لیست محصولات و خدمات کارمندان ، پیمانکاران و آزادکاران را پیدا کنید.

برخی از سایت های تبلیغاتی رایگان شما را به مخاطبان بزرگتر و درگیرتر از سایرین متصل می کنند. دیگران با برجسته کردن دسته بندی هایی که مستقیم با آنچه شما می فروشید مرتبط هستند ،

از تجارت شما سود بیشتری خواهند برد. وقتی می دانید کدام یک ارزش وقت شما را دارد ، می توانید کارآمدترین نتایج را بدست آورید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر